Bij uw website is het natuurlijk altijd de bedoeling dat het aansluit bij uw soort werk, soort bedrijf en ook bij de manier van werken. Een prijsvechter heeft een andere uitstraling dan een luxe product. Na een introductiegesprek zorgen we ervoor dat we u een advies kunnen geven hoe we de wensen om kunnen zetten in een plan van aanpak, zodat we zoveel mogelijke hobbels in de weg van tevoren kunnen opvangen. Zo zorgen we ervoor dat we elk project dat we aanpakken tot een goed einde brengen.

CMS
Dit is de afkorting voor Content Management Systeem. Wat niet meer betekend dan dat iedere website die we bouwen voorzien is van een systeem waarmee u als gebruiker zelf de inhoud kunt beheren. We leveren dus alleen de schil waarin de inhoud gepresenteerd wordt, u bent zelf verantwoordelijk voor de inhoud maar wij zorgen ervoor dat de website precies volgens uw huisstijl gebouwd wordt.

Hosting
Om uw website online te houden heeft u een domeinnaam en webhosting (schijfruimte op een server) nodig. We zullen u hierover informeren in het introductiegesprek.

  Gevonden worden door Google.
Als de website klaar is wilt u natuurlijk traffic genereren. Hierdoor is het belangrijk om goed gevonden te worden door google. Wij zorgen bij het bouwen van de website dat u website goed doorzocht kan worden door Google, maar we kunnen geen hoge(re) posities garanderen. We kunnen u wel in contact brengen met bedrijven die erin gespecialiseerd zijn om uw website hogere resultaten te laten halen in de zoekmachines. 

Portfolio
Via het menu kunt u onder het kopje ‘Portfolio’ diverse voorbeelden vinden van websites die we reeds voor onze klanten maakten

Meer info?

Mail uw vraag en/of opmerkingen naar info@regenmakers.nl of bel (0413) 341404. We horen graag van u!
 
 
logo